Prije korišćenja naših usluga, pažljivo pročitajte slijedeće uslove. Svaka posjeta našoj internet stranici www.beorol.ba, znači da ste ove uslove pročitali, razumjeli i da se slažete sa njima u cjelosti. Ukoliko ne prihvatate ove uslove korišćenja bez ograničenja, molimo Vas da ne koristite našu internet stranicu.
---
Na osnovu odredbe čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 6/12, 63/14) i čl. 43. Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik BiH 25/06) privredno društvo Beorol d.o.o. Banja Luka, svoje cijenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.beorol.ba
O B A V J E Š T A V A
- da se prodaja robe putem internet stranice www.beorol.ba obavlja u okviru registrovane djelatnosti privrednog društva Beorol d.o.o. Adresa za prijavu reklamacije je: beorolshop@beorol.ba,
- da se osnovna obilježja robe mogu naći na internet stranici www.beorol.ba,
- da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 6/12, 63/14) i čl. 43. Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik BiH 25/06) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.beorol.ba smatra prodajom na daljinu,
- da roba, koja se prodaje putem internet stranice www.beorol.ba posjeduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namjenom koja je definisana u Deklaraciji,
- da je prodajna cijena robe naznačena uz svaki artikal,
- da su sve cijene za fizička lica izražene sa uračunatim PDV-om, dok su za pravna lica izražene bez uračunatog PDV-om, koji se obračunava na kraju procesa kupovine,
- da minimalni iznos za poručivanje, za fizička lica iznosi 10 KM (sa PDV-om) odnosno za pravna lica 128 KM bez PDV-a (150 KM sa PDV-om).
- kupljenu robu isporučujemo najkasnije u roku od 48 sati putem kurirske službe EuroExpress, na način kako je to definisano u dijelu teksta USLOVI ISPORUKE,
- da se mogućnost kupovine robe uz posebne cjenovne pogodnosti i∕ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet stranici www.beorol.ba,
- da potrošač koji je fizičko lice, robu koju kupuje putem internet stranice www.beorol.ba može platiti pouzećem, dok potrošač koji je pravno lice robu može platiti putem predračuna, koga dobija na kraju procesa kupovine,
- da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice, pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe,
- da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i namjeni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom,
- da je internet prodavnica www.beorol.ba dužna da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavijestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahtijeva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamjenom, odnosno da zahtjeva umanjenje cijene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi internet stranica www.beorol.ba,
- da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da artikal želi da zamijeni za drugi artikal, koji može biti veće, manje ili iste cjenovne kategorije od prethodno poručenog, potrošač može zamijeniti artikal u roku od 14 dana na način kako je to definisano u dijelu teksta ZAMJENA ARTIKALA,
- da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cijene za predmetnu robu, u roku od 14 dana na način kako je to definisano u dijelu teksta PRAVO NA ODUSTAJANJE,
- da za robu koja je poručena putem internet prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem internet prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći na strani reklamacije.
NAČINI PLAĆANJA
Fizička lica
Fizička lica svoju poružbinu mogu platiti pouzećem. Kod izbora ovog načina plaćanja, fizička lica poručenu robu plaćaju kururskoj službi prilikom preuzimanja pošiljke.
Pravna lica
Proizvode koje želite da poručite putem internet prodavnice, možete platiti na dva načina:
USLOVI ISPORUKE
Rok isporuke
Nakon potvrde, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade porudžbine, bićete obaviješteni o statusu iste putem email-a. Period obrade porudžbine je najviše 3 radna dana. Za sve porudžbine poslate petkom i vikendom, prodavac će Vas kontaktirati početkom naredne nedelje.
Od tog trenutka rok isporuke je do 2 radna dana.
Preuzimanje pošiljke
Kuriri EuroExpress-a (eksterna firma koja vrši dostavu robe za Beorol), pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 08:00-16:00h. Molimo Vas da u tom periodu obezbijedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket i utvrdite da li postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primijetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavijestite pozivom na broj 066 714 037 ili putem e-mail-a beorolshop@beorol.ba. Ukoliko na pošiljci ne postoje vidljiva oštećenja, preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči dva puta. Uobičajena praksa je, ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na broj telefona koga ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Cijena isporuke
Za pravna lica, isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine je besplatna. Minimalni iznos za poručivanje je 128 KM bez PDV-a (150 KM sa PDV-om).
Za fizička lica, cena isporuke iznosi 5 KM, za porudžbine od 10-50 KM. Za porudžbine preko 50 KM isporuka je besplatna.
*NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.
ZAMJENA ARTIKALA
Proizvod se u zakonskom roku može zamijeniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen, a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može, ali i ne mora da navede razloge zamjene.
Zamjena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke.
U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili neispravnosti proizvoda, obavezujemo se da proizvod zamijenimo za ispravan, a sve troškove snosi prodavnica www.beorol.ba. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.
U slučaju zamjene proizvoda za drugu veličinu, prodavac je u obavezi da izvrši zamjenu ukoliko taj proizvod postoji na stanju. Ukoliko kupljeni proizvod za koji se traži zamjena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zamjeni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u cijeni. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamjene, prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi kupac.
Za uvažene reklamacije, prodavac www.beorol.ba snosi sve troškove transporta.
REKLAMACIJE
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidjliva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru koji Vam je isporučio robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok provjerite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak djelova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 066 714 037, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (Naziv kompanije, ime i prezime, telefon) na e-mail beorolshop@beorol.ba i opišete kakav problem imate, ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavijestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Preuzmite reklamacioni list ovdje.
PRAVO NA ODUSTAJANJE
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 6/12, 63/14) i čl. 43. Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik BiH 25/06) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.beorol.ba smatra prodajom na daljinu.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem, da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka, kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora, proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Obrazac/Izjavu o odustanku možete preuzeti ovdje.
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamjenu za drugi proizvod. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i račun-otpremnica koju je kupac prethodno dobio uz porudžbinu.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrijednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cijene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
POLITIKA PRIVATNOSTI
Vaša porudžbina je potpuno sigurna!
U kompaniji Beorol d.o.o. cijenimo Vašu privatnost, zato o Vašim podacima brinemo sa izuzetnom pažnjom.
Sve posredovane informacije su sigurne, i nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbjedno poslovanje i saradnju sa kompanijom Beorol d.o.o.
Zaštita privatnosti podataka
Da bismo uspješno obradili Vašu porudžbinu, potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail, i kontakt telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavijestimo o trenutnom statusu porudžbine.
Kompanija Beorol d.o.o. će Vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije internet stranice, kako bi vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa Vama. Beorol neće prodati podatke koje posjeduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u kompaniji Beorol su obavezni da poštuju povjerljivost Vaših podataka.
Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti Vaše privatne informacije.
Nećemo predati Vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtijevalo zakonom.
Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posjetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posjećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Kolačići - Cookies
Internet stranica www.beorol.ba koristi kolačiće tzv. „cookies“ da Vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta Vašim potrebama.
Kolačići su tekstualne datoteke koje su smještene na Vašem računaru od strane internet servera. Ove datoteke ne mogu biti korišćene da pokrenu bilo kakav program ili da isporuče virus Vašem računaru.
Kolačići su jedinstveno dodijeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane internet servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha ovih datoteka je da obezbijedi pogodnosti koje će Vam uštedjeti vrijeme.
Saglasnost i promjena uslova
Korišćenje naših servisa podrazumijeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Beorol se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promjene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.
POVRAĆAJ SREDSTAVA
Kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon 066 714 037 ili na e-mail adresu beorolshop@beorol.ba pošaljite informaciju o broju Vašeg računa/otpremnice, broj tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti proslijeđena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, djelimično ili u cjelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Beorol d.o.o. je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtjev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u internet prodavnici koji je gore naveden, ne možete slati na adrese koje su navedene na račun-otpremnici.
Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.
PLAĆANJE KARTICAMA (Samo fizička lica)
Svoju porudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Amex ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmjereni na stranicu banke koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja.
Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke:
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, povjerljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.
Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Unos i provjera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmjenjuju.
Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti KM. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.
Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko sajta www.beorol.ba mora ispunjavati sledeće uslove:
Želimo Vam uspešnu kupovinu!
S poštovanjem,
Beorol d.o.o.